..

Hallihallå

Hoppas allt är bra med familjerna/släkterna och vänner som läser bloggen!! 
tänkte bara uppdatera lite! veckan har ju gott bra! allt flyter på som vanligt och inget spec, och nu är det inte långt kvar tills man sitter på planet bort mot östkusten och min lilla sötnos! guuuud va skönt de ska bli med semester asså helt galet.. hoppas jag får med mig värmen bort till Massechusetts för att jag vill ju inte ha regn på semestern :P hehe 

igår blev de grad party för en kompis lille bror som precis gått ut high school, blev lite dricka och käka gott! Jeremy som gick ut e asiat! så de var grymt god mat och allt där till! så vi hade kul.. blev inte allt för sent så de va gött!!
Idag blev de lite chill hemma ett tag sen åkte jag bambo och denniston till Tesfays BBQ som han hade för sin son som precis fyllt 1 så blev lite grilled chicken och annat tilltugg mycket gott! gillar mina afroamerikaners mat asså grymt gott :D sen nu sitter vi här hemma hos dom och tar det lugnt! dom gör lite musik riktigt sköna beats så det är niice blir troligen utgång ikväll men emil kör som så de blir ingen dricka men om jag slipper köra kanske man tar sen en liten öl eller en drink :) 

Ida jag saknar dig och jag tänker på dig! och jag vet att det är hårt att Amanda åkt nu men håll ut jag kommer snart efter de kommer Sara till dig sen ere inte allt för långt kvar tills vi sitter på planet hem till familjerna gumman! vi klarar detta! <3

puss och kram på er där hemma! 

over n out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0