färdig pratat!

var nyss uppe och käka lite kvällsmat! och tog ett litet samtal med Jenni.. för att det är ju så att dom ska byta mobil operatör till AT&T som har iphone här i usa och jag ville ju självklart ha en.. men efter prat med storebror Niklas så blir de ingen iphone! för att det e ett helvete att låsa upp den osv + att mina värdmammor trodde ju typ att jag skulle betala för den och lämna kvar den.. men de blir iaf ny telefon! eftersom min som jag har nu fungerar inte med AT&T så det blir nämligen denna

.

LG neon! liten smart telefon! med fullt tangentbord! vilket är ett måste nu mera! klarar inte av en vanligt telefon! de går fan inte.. det är så mycke lätter med vanligt tangent bord! så den blir det på fredag :D woohoo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0