irriterad!

Hejsan allesammans! 

Jag är lite smått irriterad! Ida är grymt förbannad! 

Det är ju så att jag ska ju åka dit snart! och jag kolla flygbiljetter o sånt! vi ville ju få det till 2 veckor men de gick de inte med på. fine jag kollade biljetter dom var piss dyra! så jag boka one way ticket! biligt! så skulle jag kolla biljett hem men de fanns bara dyra så kolla jag då dagen efter så de blev 8 dagar istället för 7 och då fanns det en biljett för 88 dollar tänkte jag blir skit bra! så bad ida kolla med hennes värd mamma! som säger nae! våran deal var 7 dagar inget annat! SNÄLLA VA I HELVETE 1 jävla dag? så säger hon att hon ville ju att jag skulle bokat en tur och retur biljett! men det är fan inte så jävla lätt liksom! dom kostar typ mellan 350 - 550 och uppåt en tur och retur biljett liksom.. så hon vart sur för att ida fråga snällt om jag kunde åka hem den 8.e för att det var jätte billigt för mig att åka hem då men det går absolut inte! så nu ska jag och ida betala den biljetten tillsammans på den 7.e för att den kostar så mkt.. faaan asså! hata amerikaner asså! och deras förbannade syn på livet asså! 

Jag tycker personligen att jag ser hellre en person som jag inte träffat att den kommer till mitt hus om det skulle vara mina barn, au pair eller va fan som helst istället för att släppa iväg mitt barn, au par eller va fan som helt till nån annan? någon som håller med mig? eftersom underlaget för allt e att jag e manlig au pair (vilket för idas värd mamma verkar vara helt absurt!) och att hon inte känner mig, den delen kan jag förstå, klart man är lite så om man inte känner någon men att dömma mig för att jag är kille och är au pair e fan de värsta jag varit med om.. jag är fan i mig minst lika bra som en tjej är! om inte bättre!  

men men! 
blir ju lite glad iaf när man hör skvaller från ida om att folk ser fram emot att träffa mig och sånt när vi kommit hem! känns bra! ser fram emot att träffa er med! hoppas att ni inte tycker jag är helt bakom flötet bara :P hehe.. 

Dagarna springer förbi numera känns de som.. satt och funta på det igår! asså när man kom hit och träffa folket som varit här i ett halv år och börjat nedräckningen för hem resa liksom de kändes ju fan de kommer ta en evighet för att komma dit.. men asså fan jag har ju varit här i 8 månader typ och de har fan gått otroligt fort och nu är jag där! Ned räckning! visst det är ju runt en 100 dagar kvar men fan har dom här andra 265 eller va de nu kan vara gått såhär fort ska dom 3.e delen av detta år gå minst lika fort! dock vet ja ju att de är lite segare eftersom JAG vill vara med ida så mycket som möjligt men vi får väl ta igen det när vi kommer hem gumman intesant? :D presentera varandra inför familj och vänner de blir efter ett halv år! men fan de klarar vi! vi har stöt från alla där hemma hoppas ja ;) haha 

Dans? har varit mycket prat om dans sedan ida var här! ska man våga ta steget att börja dansa? det är ju jävligt kul iofs men vågar jag? det är en bra fråga.. ida du ska ju börja dansa linedance med mamma iaf! du älskar ju country som min mor! haha och NEJ mamma jag ska inte dansa line! jag vet att du vill och jag vet att jag kan men känner att det är inte riktigt ja! :P hehe.. du får la börja med mutorna igen! du köpte ju ingen data till mig så va ska de va denna gång.. bil kanske? :D haha naerå! 

och för er som läser allt detta som jag på något sätt får fram i text, så om ni vet lediga jobb till hösten! skicka ett mail till mig? snälla är öppen för det mesta! är ju dock tattuerad och har piercing men piercingen kan ju tas ut. :D 
mail adress = [email protected] 

hmm något mer jag ska tillägga? nae inte vad jag vet! men men tack och hej leverpastej :D aka bert ljung! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta det lugnt "unge man". Det är bara att gilla läget. Ta det allra vackraste leende och framförallt svara inte emot! Men du - vårda språket lite, väldigt mycket fan.

Kram

2009-06-18 @ 05:21:02
Postat av: Charlie

köpte min i butik så ingen aning.

2009-06-18 @ 20:57:46
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0