liten uppdatering..

Jaha måste ju säga att idag var det en sådan dag där det var 38 grader varmt ute IGEN :D hahahaha
hoppas ni har de varmt hemma för det har jag iaf :D mohaha! hade till och med sovmorgon idag! blev väckt klockan 9 och barnen var redan ute och inga problem över huvudtaget! YES! så vi gick till parken lite sen blev de hem för slip and slide åkning och bad i "poolen" sån där man hade när man va liten.. de gjorde barnen jag tog sol oljan och la mig på ny klippta gräset! klippte ju gräset igår! så där log jag och tryckte idag igen! haha riktigt skönt! 


asså nog att det är varmt och så men att solen tar det är ju ett faktum! hade vita fötter imorse men efter en dag i solen så jävlar! hahaha då har jag liksom bara haft dom på mig till och från parken imorse :P 9-11 thats it.. så solen tar ju iaf! 
SKÖÖÖNT! eftersom det var någon person som skröt så mycket om att hon var så brun osv för nån vecka sen.. men gnäller på att hon inte är de längre! haha.. så vi får la se när jag kommer till dig på tisdag gumman! haha. har ju hela dan imorn och lördag söndag och måndag! att trycka i solen! det ska ju ligga upp över 80 alla dagar :D dvs upp emot 30 + varje dag :P Herre min skapare vad jag älskar detta land på sommarn! haha.. eller i alla fall vädret / värmen! även om vi kan få tornados och liknande här uppe! haha.. men men! 


Nu är det ju inte många dagar kvar tills flygning! påtal om annat! redan fredag imorn sen ere ju lör/sön/mån sen ere ju tidsag och då flyger ja! men det är ju så kul att jag måste sova hos mina amerikanska polare för att få skjuts till flyget! för att mina värdmammor ställer ju inte upp.. skulle ju fråga om dom kunde skjutsat mig men jag hann inte fråga innan hon säger hur kommer du till flyget på tisdag? det är ju inte så dyrt att ta taxi eller buss.. jag bara va fan hallå jag ska vara där klockan 6 va fan?! så jag svara ja vet inte får se.. eftersom jag hade förväntat mig att dom skulle skjutsa mig.. för att buss till flyget nej tack inte med denna busstrafik dom har här! det är ju inte som hemma om vi säger så.. så jag ska sova hos Bambo/Chance/Denniston och Randy så skjutsar bambo mig på morgonen! han erbjöd sig "should i give you a ride to the airport?" och ja fråga om de inte är för mycket besvär för dig? och får svaret " hell no! were family! everybody is taking care of eachother!" det är ju skönt att jag har några som är som en normal familj här! så blir att jag sover hos dom på måndag! det är närmre flyplatsen oxå så det är ju skönt! Längtar verkligen att få komma iväg från de här skiten! även om det är sol och välidgt varmt! och jag hoppas jag tar med mig vädret till Massechusetts! för regnet de har haft nu vill ja inte ha! hahaha ska ju glassa på stranden så de går ju inte om de regnar! haha.. men men,. nu måste jag kila måste se om jag kan fixa ett par hörlurar mina är pajj! :( 

men men ha det bra alla ni som läser! 
puss på er alla! 

over n out!


Kommentarer
Postat av: ponthus

Skryt inte så jävla dant om vädret kommer bli nytt tempratur rekord under pingsthelgen, de säg så i alla fall!solen bara steker här hemma puss påre

2009-06-26 @ 08:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0