snart så!

då var de dags igen då!.... 
Sitter här på bloggen och skriver samtidigt som man pratar med min lilla prinsessa på skypen! och det är ju bara 2 veckor kvar tills man sitter på de där efter längtade flyget till henne! de kommer bli galet skojj att få träffas igen! vi insåg även att jag är där under USAs national dag 4th of July! kommer bli galet skojj :) ida sa nämligen att det är ett jävla drag där under national dagen.. 
så lite info då jag flyger från Minniapolis klockan 07.00 AM och kommer att landa i Boston 10.45 AM 
där kommer Ida möta upp mig sen blir det en tripp i boston! med lite mysig lunch och förhoppningsvis en underbar promenad runt i någon park eller något innan vi åker hem till ida och hennes värdfamilj! 

Asså jag fattar inte själv hur mycket jag verkligen saknar DIG!!! och jag vet att vi kommer klara detta!! det är ju ändå bara typ 4 månader kvar, så de ska vi se till att få det att fungera! eller vad säger du ida? 
Och jag de va absolut inte roligt att missa din födelsedag :( jag ville verkligen vara där med dig! de skulle varit skönt! 
men vi får iaf fira national dagen tillsammans! ska i alla fall bli skönt att få träffas igen som sagt! 
och självklart så saknar jag dig som faaan! det är galet! blir tokig! 

utöver de så är allt som det ska typ.. gammla vanligt längtar hem lite extra för att jag var på Johannas goodbye party igår o så.. men det går väl som sagt! 

på återseende! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0