D-day!

Idag ska jag prata med Jen om sommaren se vad hon säger! 
för att jag prata med Krisann i helgen och hon sa det jag anade att hon skulle säga, så jag ska säga att hon ringde mig för hon hade hört något om att jag kanske skulle jobba nån annanstans så hon ringde och berätta om hur de funka o så.. 
Så vi får la se vad som sker i eftermiddag! men det ska väl inte vara några problem om vi säger så men men vi får se.. 

Helgen har varit riktigt grym! hade lite folk över i fredags bara lite mys och så.. och i lördags drog jag anu och matt till Stillwater på Houseparty! och jag säger bara de där huset är MTV cribs asså faan dom hade halv basket plan inomhus! och aa gud poolen dom hade ute var inte allt för liten heller.. så jag längtar att hänga där i sommar :D hoppas att jag är kvar här i MN dock isånnafall... vi får la se.. 

Vi har även fått tillskott på svensk fronten här, Ida från Kalmar kom i fredag träffa henne en sväng igår med mina tyska homies.. hon fick dock bevittna värsta fighten ever! på en resturang mellan aa jag vet inte om de var familj eller ej,, men en kille i 19 års åldern fick snedtäning och börja slå en tjej och liksom de var barn och familjer runt om de va helt sjuuukt! vilket land man bor i asså.. hehe

orkar inte skriva så mkt om allt så de blir korta saker om de mesta.. 
köpt nya jeans och nya skor med så :) haha.

mer info om hur de gick senare kommer ikväll eller aa imorn för er hemma i svedala! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0