drama

jaha..  snart helg! fy fan va sköönt! 
Det börjar bli bättre här i huset! för att min PD från Boston ringde i början av veckan så prata med henne typ i 40 minuter om hur allt förändrats och allt! och hon berätta lite hur de låg till med allt och det hon sa visste jag redan om.. sen sa hon att hon skulle ringa Jen och checka av med henne och hon ringde upp mig efter de.. berätta att hon pratat med henne osv förklarat lite hur jag tyckte och tänkte.. så vi hade ett samtal medans vi gjorde mat osv.. så de känns bättre nu men vet dock inget om sommarn.. asså hon hade sagt till min PD att dom inte visste hur de skulle bli eftersom dom inte behöver mig för att ta hand om barnen, men inte har pengarna till att betala mig.. och hon hade sagt att de spelar ingen roll ni måste betala honom och han kan inte jobba någon annan stans under sitt år här .. då hade dom sagt att dom skulle kolla upp allt.. men jag skulle ju inte bli förvånad om dom inte gör nåt och sen när sommarn kommer bara oj nae men de går inte.. så ska ringa min PD efter helgen och kolla lite, typ berätta om vårat samtal osv sen kanske kolla med henne om hon kan ringa dom i slutet av veckan och kolla upp med dom hur sommaren ser ut för har dom inte pengar måste jag byta familj.. vilket jag inte skulle tacka nej till just nu.. börjar om på nytt dag 1 liksom.. dock blir jag kvar längre då gott folk :P haha.. men aa de gör la inget :D finns ju inte mkt att komma hem till.. ingen lägenhet inget jobb så aa :P haha.. men men.. snacka med Krisann imorn på au pair mötet. 

som om de inte är nog med de så har folket här börjat flippa med ... något så sjukt alla blir arga på mig och anu mest anu om vi gör saker utan att berätta om de. känns som om det vore våra flickvänner som blir svartsjuka/oroliga så fort man gör nått.. asså ursäkta men aa tjejer asså ni är roliga ibland.. DRAMA QUEENS asså guud och allt har slutat med att jag är en lögnare och jag är dum i huvudet för att jag skriker på tjejer :P haha.. anu vet jag inte för att dom tar allt med honom på tyska för de är lättare .. men men vi får la se vi har ett litet break från dom just nu, synd att nadine hamnar i mitten med födelsedags firande och vänner på besök.. men men dom klarar sig nog utan oss.. vi klarar oss deff utan dom så.. 


Utöver det där så kan jag inte klaga! temperaturen har lekat runt 15 snåret varje dag de var till och med nästan 20 här om dagen .. fy faaan va skönt de var ute då :D bara glida i shorts och t-shirt lira lite basket på uppfarten. 
så kan ju inte klaga på att vädret suger som man brukar göra hemma i sverige... 

well sagan fortsätter en annan dag då :P hehe 

goten nascht eller på svenska got natt 

Kommentarer
Postat av: Matiillda

emil du verkar leva i en tv-såpa:P

2009-03-20 @ 14:14:06
URL: http://matiillda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0