....

denna vecka har väl varit okey.. och det värsta är att jag har 6 dollar på mitt konto och det är söndag! 
HATA DETTA LAND OCH SJUKHUS!!! dom kan faaan dra åt helvete asså! har ju fått nått jävla slags exem på armarna och knäväcken samt ljumskar! Så jag ringde och boka tid på Park Nicolett Clinic och så åkte jag dit och kolla de fick medicin för det nån jag jävla salva med steroids och antibiotika i samt predneson eller va fan det heter det är några tabletter jag ska ta! men tror ni att de blev bättre nae! det vart värre, och inte råga på det så upptäckte jag på lördan runt 2 tiden att jag har fått mer saker på ryggen och nacken så då bar det av till Urgent Care och det är ju inte de billigaste... så då gav dom mig nått samma salva fast starkare.. och jag skojjar inte asså när du smörjer på det asså jag skulle kunna slita min hud i stycken och jag är fan inte så lam när det kommer till sånt men det är något förjävligt.. men men så fick jag de skiten och var tvungen att betala de och nya piller.. 50mg om dagen ska jag ta i 5 dagar sen ere 40mg i 5 dagar sen ere 30 mg i 4 dagar sen ere 20 i 4 dagar sen ere 10 i 3 dagar sen ere 1/2 mg i 3 dagar sen skulle jag bli bra... men igår kväll när vi var ute så kände jag att de börja klida på magen och lite överallt men tänkte de kanske är medicinen som sätter in. för att jag smörjde ju in mig och tog medicin innan jag åkte på LCC möte, så jag sket i det.. sen åkte jag, sandra, ullis, sandrine och fylle nadine till Perkins för att dom ville käka lite.. då tänkte jag måste kolla va fan det är som kliar så förbannat.. tar av mig jackan och drar av mig tröjan och det var fan inte bara medicinen som satt in utan jag har fått någon jävla reaktion från nått av det jag tar just nu så jag såg ut som om jag rullat runt bland getingar eller nått asså.. så det var ju mindre roligt så imorn Måndag klockan 8 ska jag infinna mig på sjukan IGEN för undersökning osv.. och jag har 6 dollar så vi får la se hur fan de går.. 

Det ända bra som hänt denna vecka är väl att jag och övriga folket från europa blir bättre och bättre vänner! och att vi lyckats att får barnen hyffsat toa tränade! ända possitiva med denna vecka.. 

lite andra saker som sker i livet då.. jag funderar på att bli lite mer vuxen och införskaffa mig en iPhone 3G här i de stora landet USA. för jag vill ha den men jag ska kolla över hur mkt det kostar.. för jag och jenn prata om att det är väl dags att bärja bli vuxen och att betala min egna telefon är väl attt bli vuxen mamma? haha.. även om dom betalar min telefon just nu.. men aa jag vet inte vi får se hur de blir med det skulle vara skönt att få med sig en iphone hem till svedala! körkortet ska jag försöka lösa nästa helg :P 25 dollar för test och körning :P haha det är larvigt :P men aa .. och de skriftliga kan man misslyckas med hur många ggr som helst utan att betala mer, körning lär jag inte ens misslyckas med :P det svåraste dom gör på de är att parkera på en parkeringsplats mellan två bilar :P haha så funderar på om man ska ta och läsa lite i "körkorts boken" som de kallar lilla serietidnings modellen :P liksom 65 sidor? :P haha sen måste jag prata med mitt gym hur vi ska göra nu när jag inte har några pengar till nästa betalning.. eftersom jag måste betala läkarna och skit..
vi får la se... ska väl boka skolan oxå. weekend class i maj blir första.. med hela gänget :D svenskar, tyskar, österikare, mexare, colombia osv :P haha kan bli riktigt skojj :D 


men men nu ska jag väl försöka sova har sovit typ 8 tillar på 3 dagar! kan inte göra så mkt kliar så förbannat men men.. 
vi får se imorn hur mkt kalaset går på imorn då.. 

god natt! 

Kommentarer
Postat av: carola

hahahahahah ernst. fyfan va bra! :)

men jag är ju ingen hamster i usa längre, och det händer inte speciellt mkt som jag kan skriva om ;D

hihi

2009-03-02 @ 12:54:13
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/
Postat av: ponthus

de där verkar ju bara vara knas, riktig jävla hala den där familjen verkar de som,kommer sluta med sen att sitter du där med skulder i upp i öronen med läkarbesök och som du kör bil om du skulle krocka, dumpa dina usa drömmar nu :D du har fått de bevisat nu du kan ta hand om barn

2009-03-03 @ 09:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0