...

jaha... de börjar väl lugna ner sig lite grann här bort nu.. mina utslag är typ borta bara lite på ryggen kvar men de försvinner väl snart hoppas jag.. jag och jen hade ju ett snack förra veckan så det var lite skönt! men vet dock inte hur de blir med sommaren.. vilket jag vill veta ASAP ifall jag måste byta osv! vilket skulle vara pest och pina tror jag! för att jag trivs väl bra här.. har ju mina rutiner osv liksom börja om på nytt skulle väll dock vara skönt! men jag vill inte bort från Mpls! Har mina vänner här! och en flytt tror jag inte att jag skulle klara :P med allt jag köpt :P hahaha,, men ska ringa min PD imorn tänkte jag bara checka läget och prata lite med henne.. 

förutom det flyter det på helt okey nu! jag var kanske världens lataste au pair idag :P jag har aldrig varit så trött som jag var idag så jag satte på tv'n och lät barnen göra vad dom ville hela förmiddagen för jag råka somna i soffan på morgonen.. men de klara sig fin fint! dom går ju på toa när dom behöver osv! så de var skönt! ensak är ju säker tiden springer iväg :P trodde jag typ tatt en snabb nap men de hade ja ju inte :P somna runt 9 vakna straxt efter 12 :P haha.. fattar inte vad det är med mig det är alltid tisdag som jag är som tröttast haha.. men men ingen skada skedd så :D 

dagarna flyter på som vanligt här borta! längtar inte hem nått så det är ju skönt! inte haft en dag än där jag bara vill hem eller aa förutom när jag fick mina utslag och fel antibiotika till de då kanske men förutom de inget, vilket jag tycker är skit bra! även om tar på än att bo i en annan familj osv eftersom man kan ju inte riktigt göra som man vill, om man jämför med hemma i norrk :D haha..

klara ju iaf mitt körkort! förra onsdan.. vet inte om jag skrivit om de.. noll koll på vad jag skriver :P men det var iaf det löjligaste jag varit med om :P haha.. man kör runt i ett litet inhängnat område osv.. jag klara de iofs efter 1 minut så ska väl inte klaga, min kör grejj sa att jag skulle fickparkera mellan två saker och jag skojjar inte asså jag skulle fan kunnat fått in en husvagn i de hålet men de var ett halvt varv med ratten åt höger sen ett helt åt vänster så var man inne och killen som satt i bilen såg ut som ett frågetecken :P haha.. sen sa han "you dont have do to this! you passed!" och ja bara aha okey.. ska jag vända eller? han bara nej vi måste göra i typ 10 minuter minst annars kommer dom undra vad vi gjort.. haha.. men aa det var ju skönt så vi snacka bara skit i typ 10 minuter när jag körde runt där :P haha. så körkort ala usa avklarat! haha och de var fan de lättaste jag gjort :D haha.. så de ramlar väl när i brevlådan när som tror jag.. 

jag har insett att när jag kommer hem vill jag fortsätta köra SUV men de kommer ju aldrig gå hur fan ska jag ha råd med det liksom? haha.. körde Dodge Durango idag liksom hej V8 magnum riktigt skönt ljud när man kör den men asså det är ju inte dyrt att köra den här liksom fulltank inte ens 30 dollar dvs runt 250 svenska :D haha det är ju fan inte ens halv tank i en vanlig sedan hemma.. de suger ju lite men aa pappa och mamma införskaffa SUV typ dodge durango eller chevrolet suburban eller nått sånt grymma bilar att köra! jag lovar :D haha. min bil helt okey med Honda Pilot :D jag önskar mig det i 21 års pressent :D haha de låter väl bra? tycker de är en bra pressent :D haha
en sån där är jag nöjd om ni skulle köpa :D haha och en mack till den :D
http://www.autoputer.com/chevysuvs/2007suburbanLT1.jpg

naevars om man ska ta och sova lite så blir de uppdatering senare efter jag snackat med min PD imorn ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag saknar Dodgen jag körde, undra om det inte var den du skrev om?! Fast såå billig var den inte att tanka, 90 dollar som mest för full tank på min tid, men bensinpriserna kanske har gått ner nu:)

2009-03-25 @ 14:35:56
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra
Postat av: Marie

Familjen säger grattis i efterskott till det amerikanska körkortet ;)

2009-03-27 @ 20:17:26
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0