IN YOUR FACE !

hahahaha säger bara in your face! mina värd mammor som har hotat med ditt och datt senaste tiden fick sig allt en chock! 
gjorde min teori idag och visst drar man till med 37 av 37 frågor då! 100 % liksom inte ens dom hade de när dom tog körkort :P hahaha boka Drivers test imorn då.. se när man får visa sina kunskaper i bilen :D haha. undra bara vilken bil man ska köra upp i hmmm volvon eller golfen.. pallar ju inte åka och växla på de kanske se om man kanske kan tjyva volvon en snabbis.. vi får se.. men faan va skönt de va att komma hem med skiten idag! äntligen får jag köra bil igen! haha.. 
ska ringa boston kontoret imorn måste kolla vad dom säger om allt! 

och förövrigt kolla inte på Cultural cares hemsida se vad dom har skrivit om mig :P haha månadens au pair :P hahahah vilken chock liksom haha.. 


adjökens :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0