orken brister snart! tur att man har pojkarna!

..
 

VILKEN JÄVLA HELG ...... 


jaa vart ska man börjar inget blir väl bättre om vi säger så.. 
fredagen va helt okey, dock så har dom det larvigaste sakerna att säga.. Min lilla röd bil får bara köras 3 ggr i veckan = 2 ggr måndag till fredag och antingen lördag eller söndag! 
(bilen är gammal den är ju trots allt från 89.e, så vi måste vara varsamma med den) 
HERREGUUUUUD vem ere som e helt dum i huvudet???? En bil ska köras den "mår" bäst när den är igång och rullar inte när den står still asså jag höll på att aa gud vet vad jag höll på att säga.. men jag höll det inne! Aya fick använda min golf iaf på fredagen! vi skulle fira nadine för hon fyllde ju 19! men den kvällen blev väl inte så värst lyckad heller, aya..

lördag.. Jag sa till mina värd mammor i onsdag tror jag om de inte var i tisdags att vi skulle fira Nadine igen på lörda för att hon ville festa lite sen gå ut liksom aa som vanligt.. dom bara aa men de är bra! Vad ser man när man vaknar jo ett sms! just ja glömde säga vi åker klockan 5 bara så du vet., så om du ska göra nått va hemma innan halv 5! liksom va fan!! 
vad är problemet? höll på att tappa kontrollen då oxå men jag höll det inne! tog bilen och åkte! jag hämta upp anu och ida sen drog vi till Mall en sväng innan vi åkte hem.. väl hemma så sa dom inte så mkt .. dom bara aa men då åker vi hej hej..
och det var bra väder ute så jag och anu tog med finn ut för att spela lite basket! medans cat var inne och lekte med ida men kom ut efter ett tag för att kolla när vi spela.. det var kul liksom vi hade roligt osv bara tog de lugnt med barnen, efter ett tag så gick vi in för de började bli lite kyligare så tänkte vi går in och äter lite nuggets för de gillar barnen. Väl efter att ätit nuggets och lite glass som efterätt så blev de film i mitt rum! medans Anu hade andra världskriget med dom andra tjejerna på skype och telefon.. lång historia! dom ville att han skulle vara med dom men han var med mig.. 
alla vet hur tjejer fungerar! hahaha förlåt men aa.. 
Aa sen så blev de lägg dags för dom så jag la dom i sängs och dom somna typ på direkten, 
Så jag satte mig i vardagsrummet och tog det lugnt med anu och ida och vänta på att dom skulle komma hem nån jävla gång.. för dom sa ju ingen tid dom skulle vara hemma... väl ett tag efter 22 kom dom.. och dom gick typ in på deras rum direkt.. så aa suck orka bry sig... Vi tog bilen och drog! De blev hem till ida och se på film och dricka moster.. 
pineapple express haha grym film.. vi höll på att dö av skratt! blev lite sömn från natten iaf.. 

söndag värsta dagen på helgen iaf halva! 
Kommer hem efter vi åkte från ida för jag vill byta kläder.. vi kommer in jag säger till anu att vänta så kommer jag snart så ger han mina nyklar till bilen sen springer jag ner.. men de tog lite längre tid så dom kom ner, så när vi skulle åka så bara vart är mina nyklar? anu säger dom är på bänken! men dom är inte på bänken?... jag frågar jenni har du sett mina nyklar och hon säger nae jag har inte en aning vart dom är... så kommer Jen in i köket och bara emil kom ett tag jag vill prata med dig.. 

- du vet vad som gällde med bilen!!! 
Aa men jag antog de skulle "gå igång" på måndag.. 
-jag sa 3 dagar i veckan inte en hel helg? eller hur?
aa joo de är sant men som sagt jag antog att de skulle börjar gälla på måndag.
- aya okey.. du måste bli bättre med framförhållning.
ja okey de ska jag.
- vet inte hur din mamma uppfostra dig men aa..
(skjuter huvudet av kärringen inne i min hjärna) inget svar utanför..
- för du vet att när de är sånna här dagar vill jag oxå ha bilen! åka ner cabbat och göra lite ärenden! 
aha men det är ju bara säga de?
- joo men du ska ju inte bara tro att bilen är din. 
inget svar.. 
- och du bryr dig mer om dina vänner verkar de som oxå, för när vi kom hem stog de nuggets kvar på bänken .. bla bla.. 
aa men vi åt rätt mkt och vi åt tillsammans. och jag glömde tabort den. 
- aa för du satt med ida och anu, du vill spendera tid med dom istället.. 
inget svar ... 
- du måste bli bättre på att prata med oss om vad du ska göra osv..
aa okey ska försöka (VEM FAN ERE SOM SKA BLI DE KÄRRING) 


GAAAAH jag orkar inte ens skriva ner allt hon sa.. asså dom flippar här i detta hus! och så har hon mage att säga efter typ liten utskällning att vi vill ha dig här till nästa juni... så faaaaaan heller jag är! ni är MOJJEN!! 
Ge mig mina 10 veckor och betalt så kan vi snacka om de.... och hota mig inte med ditt och datt... 

Au pair livet ska vara att man ska känna sig som hemma i sitt hus osv.. det är väl fan det sista jag känner, kommer hem och är orolig vad som kommer hända, om man kommer få skäll eller om man kommer få skäll genom ett papper eller kanske till och med lite mer hightec ett mail.. och vet inte vad man kan göra eller får göra nu mera asså faan! Jag skulle fan kunna åka hem imorn om de var så, men jag vill inte hem men bort från de här psykhuset ja tack! 

de var första delen... 


Andra delen av dagen var faaaan så mycke bättre! spendera några timmar på mallet igen, det är soft att bara glida omkring där och kolla kläder skor och allt som hör till! efter ett tag så bar de av till Matts LCC möte där vi käka lite god mat och bara tog de lugnt.. sen släppte vi av ida hemma sen åkte vi till matt för att vi ville göra något för att vädret är helt sjukt här borta just nu! helt underbart ute! Så jag och anu drog till Mendota Hights och de sluta med att vi hamna i Saint Paul och kolla på skylinen och såg när solen gick ner över Twin Cities. 


..
Matt och Anu svulla lite cheesburgers ;) 

..
Anu och Matt visar att dom älskar St Paul på sitt tyska sätt  :D hahahaha

..
själv är man ju bara allmänt yr och färgglad som vanligt. 

Vi hade riktigt kul där! satt och snacka lite om allt och så
lite boy time för första gången på länge! riktigt skönt! och nu är man här på i sin säng och känner sig absolut inte som hemma iaf den saken är ju säker! Och så ska man till doktorn imorn igen då! se hur fan de går! blir man fattig igen! WOOHOO! 

året grejj får Sandra Tchann från Österike stå för! Körde på en polisbil på 394 på väg in till stan.. 
lite kul men ändå synd om henne, får se vad hon säger om de imorn!.. 


nae nu ska jag sova är så jävla trött och irriterad!. puss hej



Kommentarer
Postat av: Ponthus

Ehh släpp de där skiten nu och kom hem för fan och börja hänga med de old boys till sommarn Euro trip blir de i år!

2009-03-17 @ 00:39:58
Postat av: Matiillda

Emil kör hårt. kom till NY...åk inte hem

2009-03-19 @ 15:42:10
URL: http://matiillda.blogg.se/
Postat av: Ponthus

hörrö bättre uppdateringar ja vill läsa mer tjaffs de va ju intressant! vart ju helt plötsligt en intressant blogg de här:D

2009-03-19 @ 18:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0