skype : )

Idag har varit en bra dag! har pratat på skype jag vet inte hur länge med min lilla musse Adis :D 
skönt att få prata av sig lite med vänner! micke var även med in koversationen via Adis mobil :P haha.. 
Vi har pratat om allt berättat lite hur det ligger till här i familjen och med allt annat.. 
Kändes riktigt skönt att få prata lite med min "Brother from another mother" så nu har det släppt lite.
har även visat honom runt i mitt hus och lite sånt! kändes så bra asså fan va länge sen det var man prata med dig gubben! 
allt förlänge! och om jag nu måste åka hem får jag bo med honom :D känns ju bra! haha bli sambos :D förhoppningsvis behöver jag inte åka hem det är väl målet med de hela!


brother until death gubben! <3


 och alla mina brudar från "Arlanda gänget" ställer verkligen upp oxå med att kolla med deras LCC's (kontakt personer) om det finns familjer och sånt! så allt känns bra! ska prata med min LCC i helgen om allt som hänt se vad händer efter det! och det ska bli så skönt att familjen ska bort över helgen med! och att Anu ska sova här i helgen så då blir de lite öl och spela lite Wii och kanske även lite monopol! känner att öl skulle inte sitta helt fel! men men på åter seende då :D

puss och hej



Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste faan säga att jag saknar dig grymt mycket (gay) skönt och prata av sig :) And U know it :P

Och mitt hem är ju såklart ditt gubben... Skulle vara fett roligt om det nu blev så att vi blir SAMBOS... Får höras snart igen!! Brothers UNTIL death <3 Ta hand om dig :) (Begovic/Josefsson wierd)

2009-03-05 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0