Spring break..

Jaha denna vecka börja bra! LEDIG = sovmorgon wohooo! riktigt sköönt! så kan ju inte direkt klaga om vi säger så. 
Kom up i köket lagom till klockan halv 1 och då hade jag fått post! och det visade sig vara mitt körkort :D yeeeah dude!! 



Skönt att få hem det så man slipper ha de där förbannade A4 pappret i plånboken liksom.. haha men bilden asså hjälp :P 
Jen sa åt mig att " dress fancy! " och de gjorde man ju skjorta och allt liksom för att dom skulle vara snälla mot mig men kortet asså jag ser ut som jag sitter på kåken liksom :P haha komentar från Jen " you look like a convict " haha men men nu har jag det iaf! lätt att jag ska gå ut med de här hemma i svedala när jag kommer hem :) haha dock är jag för lång på mitt körkort :P jag är bara 6.1 :P men men som vi säger här borta WHO GIVES A SHIT?! haha inte jag iaf :P haha.. 

Nåväl spring break här i usa är i full rulle här borta! Därför jag hade ledigt idag! Jen åkte till San Fran idag för nån grejj inte en aning borta en vecka.. så jag och jenni är själva med barnen.. så vi får la se hur de går! vi är lite mer lika hur vi hanterar barnen om man jämför dom.. men vi ska nog klara oss.. får se om jag är ledig något mer i veckan vet inte riktigt än men jag vet iaf att jag är ledig nästa måndag med så det är ju skönt! 

Helgen har varit underbar! fredags åkte jag och matt till Wisconsin med anni för att hänga lite med Sarah i henns 
2.5 USD miljoners villa som hon bor i!! och jag säger bara GOD DAMN!! vilket jävla hus hon hade! riktigt fräänt! nästa helg ska jag till julia och hennes hus vill jag inte veta vad de kostar dom har halv basket plan inomhus! och en enorm pool osv .. det är fräänt! men men.. Helgen som sagt.. VI va hos Sarah och bara tog de lugnt med lite coors light (öl) och filmer och så.. bara hade de mys! slutade med att vi satt framför öppna elden och bara prata och tog de lugnt.. in i små timmarna.. sen blev de sömn i den störta sängen jag sovit i och det var den bästa sömnen ever! lördags drog vi över gränsen tillbaka till Minnesota / Stillwater för att käka lite frukost osv.. Stillwater är en väldigt fin "stad" om man nu kan kalla de stad men men dom har ju Mississippi river där och de innebar att vi såg Mississippi båtarna .. riktigt fränt! 
glömde dock ta bild på dom! men vi kommer nog åka till Wisconsin mer så.. efter det blev de tillbaka till Sarahs hus för att hämta våra saker för hon skulle bort med sin familj.. och vi skulle till outlet mall! vilket var 2 timmar från där vi var :P haha .. men väl där så blev de att strosa runt bland sale priser så de bara söng om de.. Outlet mall är som factory outlet fast med bättre saker! haha.. sen på kvällen blev de bio! såg Duplicity med Matt, Anni och Mia grym film! söndag blev bara lugnt inte allt för mkt uträttat :P haha.. Var iofs på bio idag med :P med Ullis vi hade inget att göra så vi drog och såg I love you man! grymt rolig film! haha.. Kommer bli rätt mkt bio fram över tror jag! massa bra filmer som är påväg! Crank 2 är bara ett måste! den kommer dock i sommar! men men,,, 

fortsättning följer! uppdatering kommer väl. haha 

peace out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0