well..

ja då har man kommit hem då.. ligger i sängen nu,,

aa pratade med Jen och Jenn om de här med lägret och de.. jag sa som Krisann sa till mig att säga de... 

emil
- just jag, glömde säga att krisann ringde mig i lördags och fråga om läger saken, för nån hade nämt de för henne så hon blev orolig och ringde och kolla..
Jen
- okey, vad sa hon då?
emil
- eh hon sa att jag inte fick jobba för någon annan arbetsgivare under mitt år som au pair för att jag kan bli hem skickad osv..


efter jag sa det blev hon typ lite arg tror jag.. hennes plan sket sig... men det är inte det värsta! asså dom har börjat hota mig om man kan säga så..  vet inte om jag skrivit om de att jag har ju glömt lysen på lite då och då. men liksom vem gör inte? men fortsätter jag glömma de så skulle jag få betala 50 cent per lampa, och helt plötslig har jag deadline på mitt körkort liksom idag sa dom fixar du inte körkortet inom en vecka blir de ingen mer bil.. och vi har 3 .. dom menar att jag kommer inte få köra bli på fritiden. Det värsta är ändå att dom gick in i min garderob!! och tog saker! visst fine jag får inte dricka i huset, men asså jag hade öl inne i mitt rum men dom var inte ens mina det var Anu och Matts öl och dom tog dom och gav dom till grannen så jag ska ringa min LCC imorn och prata med henne för att liksom det var ju inte ens mina öl och jag berätta de för dom, och dom bara aha okey.. liksom va fan? funderar starkt på att säga till min LCC att hon måste ta ett prat med dom! för fortsätter de såhär så kommer den riktiga emil komma fram snart! för mamma och ni andra som känner mig, vet att jag har lite problem med att inte vara för uppkäfftig när de kommer till vissa saker. men just nu känns de som om att jag måste sätta näven i bordet för att dom gnäller över att jag hitta gammla tröjer i källaren som jag haft på mig då ska dom fan inte gå in i mitt rum och ta saker.. och allt med deadlines och hot de funkar inte riktigt på mig.. för har de inte spelat nån roll fram till nu varför ska de göra de resten av tiden? jo för de är billigare om jag gör allt

skriver mer imorn.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0