4 dagar kvar :O

va ju ett tag sen sist nu.. 
dagarna rullar på som vanligt o så, barnen har skola mån-fredag dock lediga onsdagar men det är lugnt ! 
annars ere väl inte mycket mer som är nytt vad jag vet.. för er som inte vet raka jag av mig håret för nån vecka sen om någon har missat de.. och jag är lite lätt irriterad på detta skit med min bil.. att jag inte får använda den så mkt och skit! bara för att den är "gammal" typ års modell 90 nått den är gammal och den är inte van att bli körd så mkt och sånt skit snack! 
men men jag är glad ändå! för det är ju bara 4 dagar kvar nu :D hoppas denna vecka bara flyger förbi! vill ha fredag nu nu nu nu nu nu!!!! för då står man där på flygplatsen och väntar på min lilla filur! ska bli så kul! 9 riktigt bra dagar! ew



längtar efter dig hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0