tror jag mår dåligt?

jaha då var helgen över igen! alltid lika tråkigt! Men kommer ju alltid en ny helg snart så :D 
mycket drama denna helg! vi var på "boat party" i fredags! och de var grymt mycket folk och alla drack dock inte jag, och alla skämta typ om " haha your going to fall in the water!" lite roligt alla garva senare under festen så åker två av mina vänner i! 
Josi och Wallace åkte i och det blev kalabalik på båten! fy fan! det var sjukt alla skämta om de sen hände de.. 
men men vi hade iaf roligt! dom kom upp igen! och dom lever! 
lördag blev deg dag! hände inte allt för mkt så de sluta med att jag umgicks med Wallace och Taisa och vi hamna hos någon som dom kände och spela dart lite poker och bara hade en härlig kväll (natt) haha.. sluta med att vi kom hem runt halv 8 söndag morgon lite halv segt! skulle ju till Pattys hejdå party på söndan klockan 1 :P men vi kom upp och dit! och hade riktigt kul! kom hem straxt efter 9 och somna rätt omgående! helt stört! men grym helg! 

Idag kom jag upp till köket och barnen var sjuka .. yippie! 
så dagen sög fram till jag sluta! prata med ida i jag vet inte hur länge! planerade lite osv! Hon kommer hit 29.e Maj!! gaaaaah så glad att hon kommer :D 
efter att jag prata med ida ett tag och vi snacka om vad vi ska göra när vi kommer hem osv.. snacka om skola osv och alla som känner mig vet ju hur jag är! men jag har faktiskt tittat på örebro universitet, LiU och gluttat förbi lund (A) måste nästan gå och prata med nån hahaha de här e ju inte bra! vet inte ens om jag skulle klara av de? aa nae jag vet inte..



nog med fula ord för idag :P haha nu ska jag sova! 

over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0