glömt totalt!

Jag glömde ju totalt bort att skriva att min lillen har namnsdag idag :D
Grattis älskling! saknar dig gälet mycket och du får namnsdags pressenten när du kommit hem :D haha

då kan jag ju skriva om dagen så att säga det har ju varit en intressant dag för mig eftersom att jag idag
var på underbara kom vux! Att jag gått in i en skola frivilligt?! jag är nästan lite stolt över mig själv haha
nae men det kändes rätt bra faktiskt, dock har ju fritidspedagog linjen / förskolelärare stigit rakt upp i skyn om vi säer så med tanke på föregående år, men vi kom fram till att Högskoleprovet ska göras vilket jag är jävligt närvös för att göra ska även göra en provning i Engelska B tänkte jag i November se om man kan få iaf G eller VG på de med tanke på att jag varit i USA nu så kan de ju bara bra att göra de nu medans engelskan är "bra" vilket den kommer vara länge men jag förstår vad alla menar med de, så är lite närvös för det med eftersom jag inte är den som läser allt för fort, eftersom jag har problem med det så. sen är det ju det här med skrivandet, Jag vet att jag inte stavar rätt hela tiden och ibland blir de jätte bra osv. Det är väl något jag försökt träna på med nu senaste tiden jag skrivit här försöker att skriva mer som man ska och inte som jag skulle skriva i vanliga fall, typ skriva som talspråk som dom kallar det tror jag eller dataspråk kanske det heter föresten men i alla fall, jag känner mig ändå rätt taggad för att göra lite prov i Eng samt Högskoleprovet tror jag klarar engelska testet flytande men är orolig för de andra det är ju trots allt 6-7 timmar så.äsch jag ska fan göra de i alla fall nu kan jag ju inte vända det är ju betalt och klart så.

Men nu får de bli att lägga sig har ju legat i soffan hela dagen, inte mått allt för bra men jag mår bättre nu
så nu blir de 2 panodil och sömn så man kan bli lite bättre om inte annat får de bli doktorn igen :(

signar ut klart slut!
puss och kram
emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0