naaaajz!

Skönt att skriva av sig lite igen kanske?


Det har ju inte hänt allt för mycket kan man ju säga fortfarande samma sak! söker jobb, segar om dagarna hänger med folket. det är ju som de ser ut asså. haha! Nae men jag har ju iaf fått ett extra jobb på Hugo tack vare min snälla vän Edvard! riktigt tacksam till den lille pöjken! Och så ska jag jobba på lördag och tror ni inte jag håller på att bli sjuk! fy faan det är ju typiskt asså! snorig hostig och allmänt seg bara! gaaah jag blir fan tokig! men det är skönt iaf att ha något!

Idag har jag längtat efter att få prata med Ida eftersom hennes lilla magda åkte hem idag! så nu har jag suttit och pratat med henne i typ 4 timmar men det gör inget för jag är inte trött för att jag är bläääää sjuk typ.. fan usch fy ..
Men vi har ett sånt där Emil och Ida samtal idag såååå himla skööönt! allt mellan himmel och jord uppkommer i våra samtal älskar de verkligen! Jag inser för varje dag som går att jag blir mer och mer kär i min lilla Ida så skööönt!

men nu ska jag fortsätta att prata med min lilla prinsessa! <3


puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0