underbar musik!

Jaa då har man haft en sån där dag där jag inte mått allt för bra! med ett dunkande huvudvärk och lite sega bihålor men får tacka far min att han åkte och köpte lite saker som dom på sjukvårdslinjen sa skulle vara bra sen blev de däck och sömn i några timmar sen vakna jag och de va bättre! så det känns bra! idag har jag haft en Ida dag vi brukar ha sånna dagar då man bara blir "förbannad" för att hon inte är här när man verkligen vill ha henne bredvid för att bara kunna få den där kramen eller pussen man vill ha just då, jag vet att dom dagarna har varit en del hos oss när vi varit små sjuka och så! Det är skönt att ha en sån dag med för att man längtar mer och mer vilket kommer göra 6.e oktober till den bästa dagen på hur länge som helst! för övrigt när man ligger hemma så här under dagarna har jag lyssnat på rätt mycke musik eftersom jag fick ett spotify konto av Erika mycket tacksam! så de har blitt rätt mycket av nya album från Kings of Leon och sen lite Takida och så! 2 riktigt bra album om jag får säga så haha



Kings Of Leon - Only by the night
Takida - The Darker Instinct




Nu ska jag bara tare lugnt och vänta på att min prinsessa kommer hem från 1 vecka uppe i Vermont! Jag hoppas att hon har haft det underbart där uppe och att de inte var allt förjävligt att säga hej då till folket där uppe! Jag vet att du är jätte nära dom där uppe, vilket jag förstår för hur kan man inte vara de? dom är underbara människor hela bunten!
19 dagar kvar nu tills jag får ha dig i min famn! förstår inte att jag inte har fått krama eller puss på min underbara flickvän sedan 8.e juli det är ju ett tag sen men det har gått bra! klart man längtar ju galet mycke nu att bara kunna få ha henne hemma och pussa och krama på henne och bara få vara i lugn och ro här hemma i Sverige så sköönt!
Älskling nu peppar vi sista dagarna! snart är du här! saknar dig massa!! Älskar dig din emil! <3



puss och god kväll gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0